Dec 19, 2015

GRAFISCH LYCEUM ROTTERDAM - BEWIJZENMAP


Mijn stageperiodes in een boekje.

First of all, sorry for my readers abroad; because this post is about a school related design, I decided to write in Dutch for this particular post. Upcoming posts will be all English again!

Opleiding Mediavormgeven Grafisch - Grafisch Lyceum Rotterdam

Verspreid over het jaar 2015 heb ik, verdeeld over 2 stageperiodes, in totaal 9 maanden stage gelopen. De laatste stageperiode loopt tegen zijn einde.. Natuurlijk heb ik in de afgelopen vier jaar veel geleerd, en veel mooie dingen gemaakt. Heel veel, welteverstaan. Het bleek een hele opgave om alle mooie dingen in 1 boekje samen te voegen.

Voor de mensen die dit lezen en nog met de stages moeten beginnen, wat je kan verwachten is dat je een hele hoop bijleert over hoe dingen in de praktijk gaan. Dat zijn meestal leuke dingen, complimentjes, maar soms moet je je ook aanpassen aan de zogenaamde bedrijfscultuur.


Het resultaat is te zien hieronder. Voor elke 'kerntaak' heb ik een aparte kleur gekozen, en alle kerntaken bij elkaar is het totale ontwerpproces; van het overleggen en het maken van concepten, tot aan de administratie en promotie achteraf.

Lees mijn publicatie via Issuu, met de link hieronder:
https://issuu.com/seckdesign/docs/bewijzenmap_issuu






0 comments:

Post a Comment